BATMAN, KAMERALARLA İZLENİYOR

Batman Emniyet Müdürlüğü, kentte kamera sistemlerini yaygınlaştırmaya başladı.

GÜNDEM - 6 yıl önce

 

Emniyet Müdürlüğünden alınan bilgiye göre, kentin huzuru ve güvenliği için yürütülen çalışmalar kapsamında, yeşil alan ve kamuya açık noktalara güvenlik kameraları kurulmaya başlandı. Uyuşturucu satışı ve kullanımının önüne geçilebilmesi amacıyla kentteki kamera sayısı arttırılırken, kuytu bölgelere ağırlık verildi. Kamera olmayan park ve bahçelere de en kısa süre içinde kamera sistemi kurulacağı öğrenildi. 
Haftanın Öne Çıkanları

ÖĞRENCİLERDEN YAZ OKULU TEPKİSİ

2020-07-07 19:09 - EĞİTİM

ÇOCUK İŞÇİLERDEN SU ALDI

2020-07-09 19:29 - SİYASET

BATMAN'A KORONA UYARISI

2020-07-06 03:17 - EĞİTİM

ZEHİR TACİRLERİ SİİRT’TE YAKALANDI!

2020-07-07 16:05 - ASAYİŞ

Okulların açılış tarihi belli oldu

2020-07-03 21:03 - EĞİTİM

BAKAN AÇIKLADI;OKULLAR NE ZAMAN AÇILACAK?

2020-07-09 14:45 - EĞİTİM

BATMANLI VALİ YARDIMCISINA ZİYARET

2020-07-05 16:46 - GÜNDEM

KAYMAKAM, SEVEK’İ İNCELEDİ

2020-07-03 19:39 - SASON

EMEKLİ MAAŞI GECİKTİ

2020-07-06 19:26 - GÜNDEM

PTT KARGOLARI GECİKİYOR

2020-07-06 19:28 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Batman’da 1.2 ton atık piln toplandı

15:23 - GÜNDEM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM

Batman’da binlerce vatandaş ücretsiz taşındı

15:10 - GÜNDEM

Mayıs ayı verimli geçti

15:06 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Gözler 28 Haziran mitinginde

01:14 - SİYASET

Vekil Ramanlı, iddiaları Meclise taşıdı

16:30 - SİYASET

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Kadınlar bu kursta meslek ediniyor

15:26 - YAŞAM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM