BELEDİYEDE RUHSAT YOĞUNLUĞU

Belediye İmar ve Şehircilik Müdürlüğü, önümüzdeki yıl uygulamaya geçirilecek olan her daireye bir otopark yapma zorunluluğu getiren yönetmelik uygulamalarında aksaklık yaşanmaması için kolları sıvadı.

GÜNDEM - 6 yıl önce

 

Her daireye bir otopark zorunluluğu getiren Otopark Yönetmeliği, 2020 yılı itibariyle yürürlüğe girecek. Eski yönetmelikte yer alan her üç daireye bir otopark zorunluluğu, yeni düzenlemede her daireye bir otopark şeklinde değiştirildi. Yeni otopark yönetmeliği yürürlüğe girmeden, ruhsat taleplerini yetiştirmek için İmar ve Şehircilik Müdürlüğü, yoğun çalışma sürecine girdi.  Ruhsat başvurularını yeni yıla girmeden yetiştirmeye çalışan İmar ve Şehircilik Müdürlüğü Personeli, hafta sonunu da çalışarak geçirdi. 
Haftanın Öne Çıkanları

AMELİYATSIZ OPERASYONLA RAHATLADI

2019-12-23 19:42 - EĞİTİM

POTADA ÇEYREK FİNALDEYİZ

2019-12-23 18:29 - SPOR

KOZLUK ESNAFI UYARILDI

2019-12-25 20:20 - KOZLUK

KAVGA EDEN AİLELER BARIŞTIRILDI

2019-12-22 19:48 - GÜNDEM

ERKEK BASKETBOL TAKIMIMIZ ÇEYREK FİNALDE

2019-12-24 17:58 - SPOR

SANAYİCİ VE MEZUN BULUŞMASI PANELİ DÜZENLENDİ

2019-12-25 20:19 - GÜNDEM

ÇOCUK EĞİTİM VE BAŞARI KONFERANSI

2019-12-29 18:57 - GERCÜŞ

2. AMATÖRDE ZİRVE YARIŞI DEVAM EDİYOR

2019-12-23 16:29 - SPOR

PETROLSPOR 5 FUTBOLCU TRANSFER ETTİ

2019-12-24 18:01 - SPOR

ÖĞRENCİLER HAYVANAT BAHÇESİNİ GEZDİ

2019-12-25 19:57 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

Esnaf Odası, Sinan Salim’le anlaştı

13:55 - GÜNDEM

Batman'daki soruşturmada önemli gelişme

12:57 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

BİNA İŞLERİ YAPTIRILACAKTIR

00:00 - RESMİ İLANLAR

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

TÜBİTAK üçüncülerinden ziyaret

21:30 - EĞİTİM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM