“GEÇEN YIL 280 KİLO, BU YIL 4 TON FISTIK TOPLANDI”

Batman İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’nün fıstık entegresi mücadele çalışmaları devam ediyor.

GÜNDEM - 8 yıl önce

 

GEÇEN YIL 280 KİLO, BU YIL 4 TON

Merkez Binatlı Köyü’nde takibe alınan fıstık bahçelerinden geçen yıl toplam 280 kilo fıstık alındı. Bu yıl, söz konusu bahçe Fıstık Entegre Mücadele Çalışma Alanına dâhil edilerek yapılan düzenli kontroller sonucunda toplam 45 dekarlık bahçeden 3,5 ton verim elde edildi.
Haftanın Öne Çıkanları

PETROLSPOR’UN FORMALARI TANITILDI

2018-08-12 19:27 - SPOR

SASON MYO’YA ÖĞRENCİ ALINIYOR

2018-08-13 20:26 - EĞİTİM

HAMAM, YENİ YERİNDE

2018-08-10 18:52 - HASANKEYF

PETROLSPOR 2. HAZIRLIK MAÇINDA GALİP

2018-08-13 17:11 - SPOR

VALİ’DEN KARİZMA SHOW

2018-08-13 18:56 - SPOR

“Fotoğrafın anlatmak isteyip de anlatamadığını seslendiren bir fotoğrafçıyım”

2018-08-13 17:23 - HALKIN SESİ

KOZLUK’TA TERCİH YOĞUNLUĞU

2018-08-13 17:23 - KOZLUK

YAŞITLARI TATİLDE, ONLAR ÇÖP PEŞİNDE...

2018-08-10 18:52 - GÜNDEM

ÖZEL İDARE’YE PLAKET

2018-08-15 22:54 - GERCÜŞ

EMPORİ JEANS, KOT’UN ADRESİ

2018-08-09 23:38 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da banka izdihamı

13:39 - GÜNDEM

Batmanlıların bütçesini en çok ne zorluyor?

11:23 - GÜNDEM

Batman’ın üç noktasında temizlik

09:36 - GÜNDEM

Batman’da 2,4 km’ik hat döşendi

10:34 - GÜNDEM

Ekmen: Bu ekonomi vatandaşı tefeciye mahkûm etti

10:09 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Batman’da banka izdihamı

13:39 - GÜNDEM

Batman-Diyarbakır yolunda kaza

12:18 - ASAYİŞ

Batman'da otomobil refüje çıktı

12:02 - ASAYİŞ

Petrolspor, Omar İmeri’yi yeniden kadrosuna kattı

11:55 - SPOR

Vatandaş sordu Başkan Şahin cevapladı

11:31 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN