“İLUH HASTANESİ GENİŞLETİLEBİLİR”

AK Parti Batman Milletvekili Ziver Özdemir, İluh Devlet Hastanesi yanında bulunan 1005 metrekarelik SGK’ya ait arsanın SGK ve Sağlık Bakanlığı ile yaptıkları görüşmeler sonucunda Batman İl Sağlık Müdürlüğüne tahsis edildiğini açıkladı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

 

Özdemir “Hastanenin yanında bulunan arsanın SGK tarafından satışa çıkarıldığını öğrendiğimiz andan itibaren bu arsanın da sağlık tesisi olarak değerlendirilmesi için girişimlerimiz oldu. Görüşmelerimiz neticesinde talebimiz olumlu sonuçlanarak hastane yanındaki arsa Batman İl Sağlık Müdürlüğümüze tahsis edildi. Tahsis işlemiyle birlikte İluh Devlet Hastanemizin büyütülerek yatak kapasitesinin artırılmasının önü açılmıştır” dedi. 
Haftanın Öne Çıkanları

PETROLSPOR SERİ PEŞİNDE

2021-02-22 19:07 - SPOR

HAYDİ PETROL BİR DAHA

2021-02-23 20:56 - SPOR

TAVUKÇULUK KURSU AÇILDI

2021-03-01 15:40 - KOZLUK

PETROLSPOR, CİZRESPOR'U KONUK EDECEK

2021-02-28 17:18 - SPOR

KİMLİKLER EVDE YENİLENİYOR

2021-02-23 19:47 - GÜNDEM

BELEDİYE ASFALT EMÜLSİYON ALACAK

2021-02-23 23:09 - GÜNDEM

DOĞUM GÜNÜNDE KANSERİ YENDİ

2021-02-24 17:13 - SAĞLIK

ÖĞRETMENLER DERNEKLEŞİYOR

2021-02-24 17:11 - EĞİTİM

40 YILDIR KENDİ ELLERİYLE AYAKKABI ÜRETİYOR

2021-02-22 19:19 - GÜNDEM

BATMAN VALİLİĞİ’NDEN NORMALLEŞME DUYURUSU

2021-02-27 21:40 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Ekmen’den Batman’daki bakım merkezi iddiaları için çağrı

10:27 - GÜNDEM

Batman Proje Ofisi, Türkiye Birincisi oldu

09:56 - GÜNDEM

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Ekmen’den Batman’daki bakım merkezi iddiaları için çağrı

10:27 - GÜNDEM

Batman Proje Ofisi, Türkiye Birincisi oldu

09:56 - GÜNDEM

BİNA İŞLERİ YAPTIRILACAKTIR

00:00 - RESMİ İLANLAR

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

TÜBİTAK üçüncülerinden ziyaret

21:30 - EĞİTİM