“İŞÇİNİN YILI OLACAK”

Hak-İş / Hizmet – İş Batman İl Başkanı Bünyamin Söğüt, 2020 yılının emekçiler yılı olacağını söyledi.

GÜNDEM - 6 yıl önce

 

Söğüt “Yeni yılın emekçilerimizin ve üyelerimizin yılı olması için elimizden geleni yapacağız. Üyelerimizden ve üretim gücümüzden yola çıkarak haklı davamızı 2019 yılında olduğu gibi, 2020 yılında da sürdüreceğiz” dedi. Söğüt, 2020 yılının 10. Ayında yapılacak olan toplu sözleşme ile emekçilerin maaş, sosyal haklar ve diğer güvencelerinde ciddi anlamda iyileşme olacağını da sözlerine ekledi. 
Haftanın Öne Çıkanları

ÇARŞIYA ATM KURULUYOR

2019-12-25 20:19 - GÜNDEM

KOZLUK ESNAFI UYARILDI

2019-12-25 20:20 - KOZLUK

DİNÇ AİLESİNİN MUTLU GÜNÜ

2019-12-31 00:27 - YAŞAM

METEOROLOJİDEN KUVVETLİ YAĞIŞ UYARISI

2019-12-25 21:54 - GÜNDEM

ESİLA İLAÇLAMAYLA HAŞERELERE SON

2019-12-26 21:05 - GÜNDEM

“OLMAYAN ARABAYI TANITIYORLAR”

2019-12-31 00:42 - SİYASET

SANAYİCİ VE MEZUN BULUŞMASI PANELİ DÜZENLENDİ

2019-12-25 20:19 - GÜNDEM

ÇOCUK EĞİTİM VE BAŞARI KONFERANSI

2019-12-29 18:57 - GERCÜŞ

PETROLSPOR KULÜP BAŞKANI AKBAŞ;

2019-12-31 21:00 - SPOR

ÖĞRENCİLER HAYVANAT BAHÇESİNİ GEZDİ

2019-12-25 19:57 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

Esnaf Odası, Sinan Salim’le anlaştı

13:55 - GÜNDEM

Batman'daki soruşturmada önemli gelişme

12:57 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

BİNA İŞLERİ YAPTIRILACAKTIR

00:00 - RESMİ İLANLAR

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

TÜBİTAK üçüncülerinden ziyaret

21:30 - EĞİTİM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM