KÖY ÖĞRETMENLERİNE SEMİNER

Batman İl Sağlık Müdürlüğü’nce, Batman’ın Beşiri İlçesi Merkez ve Köylerinde eğitim veren öğretmenler için seminer etkinliği düzenlendi.

GÜNDEM - 8 yıl önce

Psikolog Kader Baltaş tarafından 395 öğretmene verilen eğitimde, ‘çocuk ihmal ve istismarına yaklaşım’ konusu ele alındı. Eğitimlerin, İl Sağlık Müdürlüğü’nce devam edeceği açıklandı. 
Haftanın Öne Çıkanları

BEKİRHAN, DİDİK DİDİK İNCELENDİ

2018-09-09 17:50 - KOZLUK

KUPADA RAKİP YÜKSEKOVA BELEDİYESPOR

2018-09-06 23:10 - SPOR

VALİ YARDIMCISI’NDAN VEDA ZİYARETİ

2018-09-07 22:07 - EĞİTİM

Aras bebek kök hücre tedavisiyle hayata döndü

2018-09-12 13:29 - EĞİTİM

PETROLSPOR TAT VERMİYOR

2018-09-09 18:11 - SPOR

KAYMAKAMA AMATÖR ZİYARET

2018-09-13 20:36 - KOZLUK

CHP’Lİ VEKİLLER BATMAN’A GELİYOR

2018-09-07 22:19 - SİYASET

DİCLE ELEKTRİK; TARİHİ AYDINLATIYOR

2018-09-11 20:49 - HASANKEYF

LALE, SASON ÇİLEĞİNİ KURUTTU

2018-09-11 21:29 - SASON

'Evde çamaşır kurutmayın' uyarısı

2018-09-13 16:27 - EĞİTİM

İlgili Haberler

BATMAN ÇAYI CAN ALDI

18:11 - GÜNDEM

Batman Belediyesi toplu ulaşım filosunu güçlendirdi

13:57 - GÜNDEM

YÜREK YAKAN KAZA: ANNE VE OĞLU ÖLDÜ

09:50 - GÜNDEM

Yılan vakasına çıktı Kazaya müdahale etti!

22:45 - GÜNDEM

MHP Batman’dan YKS Günü Velilere Su İkramı

20:28 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

BATMAN ÇAYI CAN ALDI

18:11 - GÜNDEM

Batman’da milli teknoloji atölyesi kuruluyor

14:01 - EĞİTİM

Batman Belediyesi toplu ulaşım filosunu güçlendirdi

13:57 - GÜNDEM

Özel İdare’de dereceler belli…

13:31 - SPOR

Yanlış okula giden iki kız kardeşe polis desteği

12:39 - YAŞAM