KOZLUK'TA KARANTİNA

Batman'ın Kozluk ilçesinde korona virüs tedbirleri kapsamında bir adreste karantina uygulandığı bildirildi,

GÜNDEM - 6 yıl önce

Kaymakamlıktan yapılan açıklamada “İlçemiz Umumi Hıfzıssıhha Kurulu’nun 07.05.2020 tarihli ve 28 sayılı kararı gereği; Koronavirüs/Covid-19 salgınının yayılmasını önlemek ve vatandaşlarımızı bu salgından korumak için 07.05.2020 tarihinden itibaren ikinci bir emre kadar, İlçemize bağlı Pınarbaşı Mahallesi Yukarı Küme Evleri karantinaya alınmış olup belirtilen küme evlerine giriş-çıkışlar yasaklanmıştır. Başta güvenlik ve sağlık olmak üzere bütün tedbirler alınmıştır” denildi. 
Haftanın Öne Çıkanları

ÜNİVERSİTEDE SİBER KURULUYOR

2020-05-05 20:50 - GÜNDEM

TATLILAR DİYARBAKIR KADAYIFÇISINDAN

2020-05-04 19:28 - GÜNDEM

YÖK'TEN FLAŞ KARAR..

2020-05-05 04:21 - EĞİTİM

LİGLERİN BAŞLAYACAĞI TARİH BELLİ OLDU

2020-05-06 17:15 - SPOR

RAMAZAN’I YILAN SOKTU!

2020-05-04 19:38 - GÜNDEM

MASKESİZ GEZENE CEZA YAĞIYOR!

2020-05-05 20:59 - GÜNDEM

İKİ KATLI BİNA KARANTİNAYA ALINDI

2020-05-04 06:43 - KOZLUK

BAKAN KOCA AÇIKLADI

2020-05-07 03:26 - SAĞLIK

Uzmanından ramazanda sağlıklı beslenme önerisi

2020-05-08 03:00 - SAĞLIK

ENGEL TANIMAYIP MASKE ÜRETİYOR

2020-05-03 20:17 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Batman’da 1.2 ton atık piln toplandı

15:23 - GÜNDEM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM

Batman’da binlerce vatandaş ücretsiz taşındı

15:10 - GÜNDEM

Mayıs ayı verimli geçti

15:06 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Gözler 28 Haziran mitinginde

01:14 - SİYASET

Vekil Ramanlı, iddiaları Meclise taşıdı

16:30 - SİYASET

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Kadınlar bu kursta meslek ediniyor

15:26 - YAŞAM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM