MİNİKLERDEN BÜYÜK DAVRANIŞ

Batman'da ilkokul öğrencilerinden NCL2 hastası Ahmet için bağış

GÜNDEM - 6 yıl önce

 

Batman'daki Mehmet Emin Şimşek İlkokulu Öğrencileri, beyincik erimesi (NCL2) hastalığına yakalanan Ahmet'in tedavi masraflarının karşılanabilmesi yardım kampanyası başlattı.
Öğrenciler, üzerinde, El ele verelim Ahmet'i kurtaralım yazılı yardım sandığını okulun bahçesine kurarak, bağış toplamaya başladı. Miniklerin başlattığı çalışmaya, öğretmenler ve velilerden de destek geldi. Gün boyu devam eden kampanyada toplanan 4 bin 500 lira, Valiliğin açtığı yardım hesabına aktarılacak. 
Haftanın Öne Çıkanları

ÇELİK, “PANİĞE GEREK YOK”

2020-01-13 12:54 - SPOR

HAYDİ BİSMİLLAH

2020-01-10 20:12 - SPOR

KAYMAKAM UYARDI;

2020-01-12 16:15 - SASON

PETROLSPOR TRANSFER DEFTERİNİ KAPATTI

2020-01-09 15:31 - SPOR

NECAT AMCA, DUALARLA ANILACAK

2020-01-07 22:56 - GÜNDEM

PETROL ORTAOKULU NOSTALJİSİ–2

2020-01-09 20:40 - Nostalji

VEREM UYARISI

2020-01-14 00:07 - EĞİTİM

“ATÖLYELER HAMLESİNİ BAŞLATTIK”

2020-01-07 22:43 - YAŞAM

TİCARET BORSASI’NDAN 10 BİN TL

2020-01-14 00:04 - GÜNDEM

BATMAN FISTIĞI, YEŞİL ALTIN GİBİ

2020-01-08 20:14 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

Esnaf Odası, Sinan Salim’le anlaştı

13:55 - GÜNDEM

Batman'daki soruşturmada önemli gelişme

12:57 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

BİNA İŞLERİ YAPTIRILACAKTIR

00:00 - RESMİ İLANLAR

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

TÜBİTAK üçüncülerinden ziyaret

21:30 - EĞİTİM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM