ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ BAŞLATTI

EN BÜYÜK DESTEK ÇEVRE DERNEĞİNDEN GELDİ

GÜNDEM - 7 yıl önce

Batman Orman İşletme Müdürlüğü, Fidan Dik Orman Olsun kampanyasını başlattı. Batman Çevre Gönüllüleri Derneği de kampanyaya destek verdi. Kampanya kapsamında Atatürk Parkı önünde vatandaşlara çam fidanları dağıtıldı. Orman İşletme Şube Müdürü Bayram Konak, Belediye Park ve Bahçeler Müdürü Talat Kaçmaz, Çevre Gönülleri Derneği Yöneticileri Recep Kavuş ve Hasan Argunağa da fidan dağıtım etkinliğine katıldı. Kavuş, “Batman Orman Genel Müdürlüğü olarak düzenlenen fidan dağıtım etkinliğine biz de katıldık. Buradaki amacımız gençlerimize ve çocuklarımıza ağaç sevgisini aşılamaktır" dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

STARBUCKS BATMAN’A GELİYOR

2018-12-26 17:41 - GÜNDEM

YENİ İL BAŞKANI GÜR’DEN İLK MESAJ;

2018-12-28 18:30 - SİYASET

DÜNYA’DA MASABAŞI TATBİKAT;

2018-12-31 15:30 - EĞİTİM

“BÜYÜK HEDEFE 4 YIL KALDI”

2018-12-30 17:41 - SİYASET

KARGALARIN DANSI…

2018-12-25 16:45 - GÜNDEM

VALİ, KOMŞU İL SİİRT’İ GEZDİ

2018-12-27 16:54 - GÜNDEM

GÖZLER HDP TEMAYÜLÜNDE

2018-12-28 18:34 - SİYASET

ŞAHİN, 52 ANTRENÖRE SESLENDİ;

2018-12-26 17:39 - SPOR

“HİZMET İÇİN VİZE İSTİYORUM”

2018-12-31 15:22 - GÜNDEM

DİCLE ELEKTRİK, RAKAMLARLA KONUŞTU;

2018-12-27 17:01 - GÜNDEM

İlgili Haberler

BATMAN'DA O CADDE 4 SAAT TRAFİĞE KAPANACAK

20:16 - GÜNDEM

BA-MED, farkındalık yürüyüşü yaptı

15:45 - GÜNDEM

Batman’da STM’de acil durum eğitimi verildi

14:27 - GÜNDEM

Batman’da 30 yıllık ağaçlar kesildi

16:00 - GÜNDEM

Batman’da yol seferberliği sürüyor

14:01 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Batman’a sağlık takviyesi: 12 yeni doktor geliyor

00:42 - SAĞLIK

BATMAN'DA O CADDE 4 SAAT TRAFİĞE KAPANACAK

20:16 - GÜNDEM

Batman’da 30 yıllık ağaçlar kesildi

16:00 - GÜNDEM

BA-MED, farkındalık yürüyüşü yaptı

15:45 - GÜNDEM

Batman’da yol seferberliği sürüyor

14:01 - GÜNDEM