SAHNE SIRASI NEHİRHAN’DA

Batman Belediyesi Açık Hava Konserleri, kentin farklı mahallelerindeki parklarda devam ediyor.

GÜNDEM - 8 yıl önce

Cuma akşamı Gültepe Mahallesindeki Denizli Parkı ile Pazar akşamı Kültür Mahallesi 8 Mart Kadın Parkı’nda Mancu'nun sunumuyla gerçekleşen konserlerde sahneye Celal Gümüş, Mehmet Şah Dicle ve Davut Dicle ve Nurullah Sevilmez Orkestrası çıktı. Batmanlı Ses Sanatçıları, birbirinden güzel parçaları ile vatandaşları eğlendirdi. Batman Belediyesi Açık Hava Konserleri, 19 Ekim Cuma Akşamı Nehirhan Konserleriyle son bulacak. 
Haftanın Öne Çıkanları

HENTBOL MAÇI YARIN

2018-10-11 21:55 - SPOR

'Kadınlar 35 yaşından itibaren meme tarama programlarına mutlaka girmeli'

2018-10-16 13:11 - EĞİTİM

'Grip, şakaya gelmez'

2018-10-14 01:48 - EĞİTİM

PETROLSPOR’UN RAKİBİ HEKİMOĞLU…

2018-10-11 21:55 - SPOR

HENTBOLDA RAKİP İZMİR

2018-10-09 21:39 - SPOR

EMEKLİLER, BOĞAZİÇİ’YLE ANLAŞTI

2018-10-09 21:51 - EĞİTİM

HACI TALAT VE MEHMET SİNCAR KURAN KURSU BAKIM ONARIM YAPIM İŞİ

2018-10-12 21:49 - GÜNDEM

HEYECANLI MAÇ CUMARTESİ GÜNÜ

2018-10-15 22:10 - EĞİTİM

GUCCİ SAATLER ARTIK BATMAN’DA

2018-10-16 15:18 - GÜNDEM

SONSÖZ, İMKB BELDE ORTAOKULU’NDAYDI

2018-10-10 22:07 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Batman’da 1.2 ton atık piln toplandı

15:23 - GÜNDEM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM

Batman’da binlerce vatandaş ücretsiz taşındı

15:10 - GÜNDEM

Mayıs ayı verimli geçti

15:06 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Gözler 28 Haziran mitinginde

01:14 - SİYASET

Vekil Ramanlı, iddiaları Meclise taşıdı

16:30 - SİYASET

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Kadınlar bu kursta meslek ediniyor

15:26 - YAŞAM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM