<h3>BATMAN BİZİ BAĞRINA BASTI</h3> <div>Gazetemiz Yazarlarından<strong> Hasan Göker</strong>, 28 yıl sonra emekli öğretmen Yusuf Koç ile Balıkesir Edremit’te bir araya geldi. Batman günlerini anlatan Koç, kentte geçirdiği 10 yılın hayatının en anlamlı dönemlerinden biri olduğunu ifade etti. Geçtiğimiz yıl Burhaniye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nden emekliye ayrılan Koç, Batmanlılara kapısının her zaman açık olduğunu belirterek <strong>“Batman’a 1994 yılında ağlayarak geldim. Burada eşimle tanıştım, dostluklar kurdum ve anılar biriktirdim. Cumhuriyet Ortaokulu’nda görev yaptığım yıllar boyunca binlerce öğrencim oldu. Sevdik, sevildik. Batman bizi bağrına bastı. Biz de bu sevgiye karşılık vererek 10 yıl bu şehirde kaldık”</strong> dedi.</div> <h3>ÖĞRENCİLERİYLE BAĞI DEVAM EDİYOR</h3> <div>Batman’dan ayrılmasının üzerinden 22 yıl geçmesine rağmen öğrencileriyle görüşmeye devam ettiğini belirten Koç, eğitimcilik hayatının en değerli hatıralarının Batman’da biriktiğini söyledi. Otuz yıllık meslek yaşamının üçte birini Batman’da geçirdiğini ifade eden Koç <strong>“Bir ömür hayırla, özlemle ve vefayla hatırlayacağım binlerce öğrencim oldu. İşte Hasan Göker öğrencimin yazılarını okurken gururlanıyorum. Doğu’daki anneleri kaleme alınca 10 yıl o coğrafyada yaşadığım için yazıdan dolayı tebrik ettim. Batman iyi ki 10 yılımızı çalmış. Bu şehirden ayrılırken duygu doluydum. Bugün de Batman’ı ve Batmanlıları sevgiyle anıyorum</strong>” dedi.</div>