AŞBAZ TEDBİRLİ

Lezzetli yemekleriyle adından bahsettiren Aşbaz Et Lokantası, normalleşme sürecinin ardından yeniden kapılarını açtı.

GÜNDEM - 6 yıl önce

 

Hijyen kurallarını üst düzeye çıkaran Aşbaz Et Lokantası yeniden hizmet vermenin mutluluğunu yaşıyor. Mekânda gerekli tüm tedbirleri aldıklarını belirten İşletme Sahibi Emrah Karadaban “Koronavirüs sürecinde lokantamız kapalıydı ama her gün temizlik ve dezenfektan çalışmalarını yapıyorduk. Normalleşmeye geçildikten sonra mekânımızı yeniden açtık. Tüm personellerimiz eldiven ve maske takarak hizmet veriyor. Ayrıca her müşteriden sonra masalarımızı dezenfekte ediyoruz. Halkımızın sağlığına dikkat ediyoruz. Müşterilerimiz gönül rahatlığıyla yemeklerini yiyebilirler” dedi. 
Haftanın Öne Çıkanları

VEKİL ÖZDEMİR’DEN SEGİRKA VE ZORKÖY AÇIKLAMASI;

2020-05-30 20:12 - GÜNDEM

MEB okul öncesi özel eğitim kurumlarında uygulanacak kuralları belirledi

2020-06-01 01:03 - EĞİTİM

KÖYLÜLERİN SESİNİ DUYURDU

2020-05-28 20:19 - GÜNDEM

AŞBAZ TEDBİRLİ

2020-06-02 15:42 - GÜNDEM

BATMAN'DA KORONA VİRÜS SALGININDA SON DURUM

2020-05-27 23:51 - SAĞLIK

BATMAN'DA 1 HAFTADA YAPILAN TEST SAYISI AÇIKLANDI

2020-05-28 23:35 - EĞİTİM

GAZETEMİZ 7 YAŞINDA

2020-06-01 20:34 - GÜNDEM

Batman'da cephanelik ele geçirildi

2020-06-01 21:56 - GÜNDEM

İŞTE ALINAN YENİ KARARLAR

2020-05-28 23:26 - SİYASET

Sözleşmeli öğretmen kadrosu için başvurular yarın başlayacak

2020-05-31 22:16 - EĞİTİM

İlgili Haberler

İnsan ticaretine karşı kritik toplantı

10:58 - GÜNDEM

Batman’ına mobilyacıları tek merkezde toplanacak

09:53 - GÜNDEM

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Batman’da 1.2 ton atık piln toplandı

15:23 - GÜNDEM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Batmanlı İsmail, güllede şampiyon…

11:21 - SPOR

Batmanlı Hamza, Türkiye Finalinde

11:12 - EĞİTİM

Milli Eğitim, o projeye “devam” dedi

11:00 - EĞİTİM

Batman’ına mobilyacıları tek merkezde toplanacak

09:53 - GÜNDEM

Bahçe alev aldı

09:47 - ASAYİŞ