5 KİLOMETRELİK SULAMA ALTYAPISI TAMAMLANDI
Batman Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü Ekipleri tarafından yürütülen proje kapsamında, kentin giriş ve çıkış güzergâhlarının daha estetik ve yeşil bir görünüme kavuşturulması hedefleniyor. Çalışmaların kent estetiği ve çevre düzeni açısından önem taşıdığı belirtildi. Batman-Kozluk Karayolu üzerinde yaklaşık 5 kilometrelik alanda otomatik sulama altyapısının tamamlandığı bildirildi. Aynı güzergâhta 1,5 kilometrelik bölümde ise çimlendirme çalışmalarının gerçekleştirildiği kaydedildi.
REFUJLERDE OTOMATİK SULAMA SİSTEMİ DEVREDE
Park ve Bahçeler Müdürlüğü Ekipleri, karayolu üzerindeki sağlı sollu refüjlerin yanı sıra TPAO Bulvarı, Demokrasi Bulvarı ve Emek Bulvarı’nda kurulan otomatik sulama sistemlerini devreye aldı. Sistem sayesinde yeşil alanların düzenli ve verimli şekilde sulanması sağlanırken, bitki örtüsünün yaz sıcaklarına karşı korunması hedefleniyor.