Çalışmaları inceleyen Kaymakam Ekrem Güngör ve Belediye Başkanı Mehmet Veysi Işık, proje hakkında yetkili personellerden bilgi alarak, yolun en kısa sürede tamamlanması ve trafiğe açılması için talimat verdi.
Şehir Hastanesinde 24 yataklı palyatif bakım servisi hastalara hizmet veriyor
2025-01-27 16:12 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN