DSİ kanalına menfez yapıldı

Kozluk Kaymakamın Ekrem Güngör’ün koordinasyonunda DSİ Bölge Müdürlüğü tarafından Kumlupınar, Yıldızlı, Yapaklı ve Ünsaldı’da DSİ kanalı üzerindeki yol için menfez ve köprü yapımı tamamlandı.

KOZLUK - 1 yıl önce

Çalışmaları inceleyen Kaymakam Ekrem Güngör ve Belediye Başkanı Mehmet Veysi Işık, proje hakkında yetkili personellerden bilgi alarak, yolun en kısa sürede tamamlanması ve trafiğe açılması için talimat verdi.
Haftanın Öne Çıkanları

Şehir Hastanesinde 24 yataklı palyatif bakım servisi hastalara hizmet veriyor

2025-01-27 16:12 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN

Horon ve halaylar bu düğünde buluştu

2025-01-26 11:28 - YAŞAM

Batman'da taksi ücretlerine zam!

2025-01-28 17:03 - EKONOMİ

 Korkuluğa çarpan otomobildeki 4 kişi yaralandı

2025-02-01 04:30 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN

Cehennem Deresi Kanyonu  turizmin gözdesi olacak

2025-01-27 13:21 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN

Engelsiz bireyler fidan dikti

2025-01-28 16:14 - GÜNDEM

Hafif ticari araç ile otomobilin çarpıştığı kazada 14 kişi yaralandı

2025-01-31 01:10 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN

Birol Ekici, Cudi Dağı Sefine bölgesini ziyaret etti

2025-01-31 04:11 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN

DSİ kanalına menfez yapıldı

2025-02-01 13:52 - KOZLUK

Yeni valilik binası, ihaleye çıkıyor

2025-01-30 15:20 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Kozluk’ta buğday tarlası yandı

14:24 - KOZLUK

Kozluk’ta karne şenliği

01:55 - KOZLUK

Kozluklu Öğrenciler, patili dostlarla buluştu

10:02 - KOZLUK

Şelaleler şehri Kozluk yeniden canlandı

14:09 - KOZLUK

Kozluk’un imajı değişecek

11:45 - KOZLUK

Günün Manşetleri

Batman’a sağlık takviyesi: 12 yeni doktor geliyor

00:42 - SAĞLIK

BATMAN'DA O CADDE 4 SAAT TRAFİĞE KAPANACAK

20:16 - GÜNDEM

Batman’da 30 yıllık ağaçlar kesildi

16:00 - GÜNDEM

BA-MED, farkındalık yürüyüşü yaptı

15:45 - GÜNDEM

Batman’da yol seferberliği sürüyor

14:01 - GÜNDEM