EMEKLİLERE ÇETİN VEDA…

İzmir’in Karaburun İlçe Kaymakamlığına atanan Batman Vali Yardımcısı Serap Özmen Çetin, veda ziyaretleri kapsamında Emekliler Derneği Batman Şubesini ziyaret etti.

GÜNDEM - 8 yıl önce

Emekliler Derneği Başkanı Hüseyin Ekmen ile görüşen Vali Yardımcısı Çetin “Batman’da görev yapmaktan son derece mutluluk duydum. Batman insanı çok değerli. Batmanlıların İzmir’de her zaman bir kapısı var” dedi. Ziyaretten duyduğu Başkan Ekmen, Vali Yardımcısı Çetin’e çalışmalarından dolayı plaket takdim etti. (Yusuf Kavak)

Haftanın Öne Çıkanları

SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NDE DÖRT KOLDAN EĞİTİM

2018-09-17 18:42 - EĞİTİM

EMİN ÇELİK’TEN MAÇA DAVET

2018-09-19 21:28 - SPOR

BATMAN, SPORCU FABRİKASI GİBİ...

2018-09-16 19:26 - SPOR

DEMİR ADAMLARIN BİLEĞİ BÜKÜLMÜYOR

2018-09-18 20:23 - SPOR

PETROLSPOR’UN RAKİBİ ELAZIĞSPOR

2018-09-14 20:51 - SPOR

KAYMAKAMA AMATÖR ZİYARET

2018-09-13 20:36 - KOZLUK

KAYMAKAMA AKADEMİK ZİYARET

2018-09-14 20:44 - KOZLUK

'Evde çamaşır kurutmayın' uyarısı

2018-09-13 16:27 - EĞİTİM

KÖY ÖĞRETMENLERİNE SEMİNER

2018-09-13 20:40 - GÜNDEM

PETROLSPOR’DA HEDEF 3 PUAN

2018-09-14 21:29 - SPOR

İlgili Haberler

BATMAN ÇAYI CAN ALDI

18:11 - GÜNDEM

Batman Belediyesi toplu ulaşım filosunu güçlendirdi

13:57 - GÜNDEM

YÜREK YAKAN KAZA: ANNE VE OĞLU ÖLDÜ

09:50 - GÜNDEM

Yılan vakasına çıktı Kazaya müdahale etti!

22:45 - GÜNDEM

MHP Batman’dan YKS Günü Velilere Su İkramı

20:28 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

BATMAN ÇAYI CAN ALDI

18:11 - GÜNDEM

Batman’da milli teknoloji atölyesi kuruluyor

14:01 - EĞİTİM

Batman Belediyesi toplu ulaşım filosunu güçlendirdi

13:57 - GÜNDEM

Özel İdare’de dereceler belli…

13:31 - SPOR

Yanlış okula giden iki kız kardeşe polis desteği

12:39 - YAŞAM