EMEKLİLİK PLAKETİ

Batman Belediyesi’nde 1988 yılında işe giren ve yaklaşık 30 yılın üzerinde hizmet veren Zikreddin Beğde, kendi isteği üzerine emekli oldu.

GÜNDEM - 7 yıl önce

Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket Aksoy, Belediyede yapmış olduğu hizmetlerinden dolayı Beğde’ye plaket takdim etti. Beğde, 30 hizmet yılı boyunca emek verdiği belediyeden ayrılmanın kendisi için zor olduğunu belirterek, mesai arkadaşları ve belediye yönetimine duyarlılıklarından dolayı teşekkür etti.
Haftanın Öne Çıkanları

EMEKLİLİK PLAKETİ

2019-03-26 16:43 - GÜNDEM

PETROLSPOR, 3 FUTBOLCU İLE YOLLARINI AYIRDI

2019-03-21 17:47 - SPOR

MHP’Lİ ADAY, SONSÖZ’DEYDİ; “MEGA KENT PROJESİNİ BATMAN’DA UYGULAYACAĞIZ”

2019-03-22 19:13 - SİYASET

ÖZEL İDARE’DEN YANIT VAR

2019-03-25 15:59 - GÜNDEM

BAĞIMSIZ ADAY, ESNAFI GEZDİ

2019-03-20 18:00 - SİYASET

ÖZEL İDARE, YARI FİNALLERDE

2019-03-26 15:23 - SPOR

UYUŞTURUCUYA İYİ SAVAŞ

2019-03-24 15:46 - GÜNDEM

PINARBAŞI TAZİYE EVİ AÇILDI

2019-03-24 16:40 - GÜNDEM

BATMAN PETROLSPOR MAÇINDAN ‘GOL’ SESİ ÇIKMADI

2019-03-24 21:20 - SPOR

ÖZDEMİR, SAİD NURSİ’Yİ ANDI

2019-03-22 16:49 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman Valisine Özel Güvenlik ziyareti

10:41 - GÜNDEM

Ramanlılar Derneği’nden sert açıklama

10:37 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü, Güneydoğu Gazetecileriyle buluştu

09:59 - GÜNDEM

Batman’da İki Modern Cami yapılacak

09:48 - GÜNDEM

Batman Trafiğinde yeni dönem:  Trafik Komuta Kontrol Merkezi açıldı

16:45 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Batman Valisine Özel Güvenlik ziyareti

10:41 - GÜNDEM

Ramanlılar Derneği’nden sert açıklama

10:37 - GÜNDEM

Batman’da 183 bin öğrenci karne aldı

10:22 - EĞİTİM

BİK Genel Müdürü, Güneydoğu Gazetecileriyle buluştu

09:59 - GÜNDEM

Batman’da İki Modern Cami yapılacak

09:48 - GÜNDEM