“EN BÜYÜK ENGEL, SEVGİSİZLİKTİR”

Eğitimci İş Adamı Cuma Dişikırık, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nü kutladı.

GÜNDEM - 7 yıl önce

 

Dişikırık “Engelliler, azimleriyle toplumun diğer kesimleri gibi birçok şeyi başarabilirler. Engelli vatandaşlarımız geleceğe umutla ve sevgiyle bakabilmeleri son derece önemlidir. Engelli vatandaşlarımız, toplumun gerçeği ve vazgeçilmez bireyleridir. Engelli insanlarımız, çok hassas insanlardır. Bu yüzden, bizlerin yaklaşımları da bu anlamda hassas olmalıdır. En büyük engel sevgisizliktir” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

ULUSAL SOSYOLOJİ KONGRESİ DÜZENLENDİ

2019-11-27 16:08 - GÜNDEM

“SÖZLERİNİ TUTMUYORLAR”

2019-11-27 16:06 - GÜNDEM

ÖĞRETMENLERE ÖZEL KONSER

2019-11-28 18:13 - EĞİTİM

PARK BAHÇE’DE TEMPO ARTTI

2019-11-27 16:24 - GÜNDEM

GRİP UYARISI!

2019-11-28 18:15 - EĞİTİM

GERCÜŞ, TANITIM GÜNLERİNE HAZIRLANIYOR

2019-12-01 17:01 - GERCÜŞ

PETROLSPOR: 2- GÖLCÜKSPOR:4

2019-12-01 18:36 - SPOR

İRFAN YURTTAŞ’A SORUYORUZ

2019-11-28 15:01 - SPOR

PETROLKENT’TEN BELEDİYE’YE SONSÖZ TEŞEKKÜRÜ

2019-11-29 16:15 - GÜNDEM

“EN BÜYÜK ENGEL, SEVGİSİZLİKTİR”

2019-12-03 18:53 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da kamuya ISO 10002 standardı

12:17 - GÜNDEM

Batman’da bağımlılıkla savaş büyüyor

11:39 - GÜNDEM

Batman Valisi’nden veda yemeği…

10:48 - GÜNDEM

Ekmen’den Batman’daki bakım merkezi iddiaları için çağrı

10:27 - GÜNDEM

Batman Proje Ofisi, Türkiye Birincisi oldu

09:56 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Boğulmak üzereyken dalgıç ekipleri kurtardı

12:26 - ASAYİŞ

Batman’da kamuya ISO 10002 standardı

12:17 - GÜNDEM

Batman’da bağımlılıkla savaş büyüyor

11:39 - GÜNDEM

Metehan Mert Batman Petrolspor’da

11:30 - SPOR

Batman’da kırsala büyük destek

11:06 - EKONOMİ