FISTIK SEFERBERLİĞİ…

60 BİN DEKARA ÇIKTI

GÜNDEM - 7 yıl önce

 

Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü, Antep Fıstığı Yetiştiriciliği Uygulama Programı konulu konferans düzenledi.
Kültür Turizm Müdürlüğü’nde gerçekleştirilen toplantıda konuşan İl Müdürü Nurettin Kıyas, Batman'da son 3 yılda fıstık dikiminin ciddi oranda arttığını belirtirken “Çiftçiye verdiğimiz desteklerle Batman'da son 3 yılda fıstık alanı, 17 bin dekardan 60 bin dekara ulaştı. Dikim alanları genişledikçe, sahada çiftçilerimizin ihtiyaçları da ortaya çıkıyor. Bir yandan fıstık yetiştirme alanlarını artırmaya çalışırken bir yandan da üretim alanlarında verim ve kaliteyi artırmaya dönük çalışmalar yapıyoruz. Son 3 yılda 1 milyon 200 bin adet fıstık fidanı dağıttık. Son 2 yılda 700 bin liralık sertifikalı fidan desteği verdik” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

SİHİRLİ BİR GÜCÜN OLSAYDI NEYİ DEĞİŞTİRMEK İSTERDİN?

2019-02-01 18:00 - HALKIN SESİ

KAR MÜCADELESİ

2019-02-01 18:26 - SASON

YENİ KARARLAR ALINDI

2019-02-07 16:53 - SASON

TEKİN İNCİ’DEN TARAFTARA ÇAĞRI

2019-02-05 16:59 - SPOR

İZGİ VE KESKİN AİLESİNİN MUTLU GÜNÜ

2019-02-03 19:41 - GÜNDEM

“ALIŞVERİŞİNİZİ YEREL ESNAFTAN YAPIN”

2019-02-04 16:30 - GÜNDEM

DEV CİZRE BALIĞI, MERAKLA İNCELENDİ

2019-02-01 17:54 - GÜNDEM

POTADA GÜZEL GALİBİYET

2019-02-04 16:07 - SPOR

FISTIK SEFERBERLİĞİ…

2019-02-07 17:00 - GÜNDEM

CHP BAŞKAN ADAYI, PROJELERİNİ AÇIKLADI

2019-02-06 17:56 - SİYASET

İlgili Haberler

BATMAN'DA O CADDE 4 SAAT TRAFİĞE KAPANACAK

20:16 - GÜNDEM

BA-MED, farkındalık yürüyüşü yaptı

15:45 - GÜNDEM

Batman’da STM’de acil durum eğitimi verildi

14:27 - GÜNDEM

Batman’da 30 yıllık ağaçlar kesildi

16:00 - GÜNDEM

Batman’da yol seferberliği sürüyor

14:01 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

BATMAN'DA O CADDE 4 SAAT TRAFİĞE KAPANACAK

20:16 - GÜNDEM

Batman’da 30 yıllık ağaçlar kesildi

16:00 - GÜNDEM

BA-MED, farkındalık yürüyüşü yaptı

15:45 - GÜNDEM

Batman’da yol seferberliği sürüyor

14:01 - GÜNDEM

Batman Havalimanı’nda büyük dönüşüm

13:51 - GÜNDEM