GERCÜŞ’TE KARANTİNA!

Batman'ın Gercüş İlçesi’nde 4 ev, koronavirüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

GÜNDEM - 6 yıl önce

 

Gercüş'te, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunca salgının yayılmasının önlenmesi ve halkın salgından korunması amacıyla bazı tedbirler uygulamaya konuldu. Bu kapsamda ilçeye bağlı Kayapınar beldesinin Yeşilyurt Mahallesi ve Akyar Köyü’nde 2'şer olmak üzere 4 ev karantinaya alındı. Söz konusu evlerde oturan vatandaşların ihtiyaçlarının Vefa Sosyal Destek Grubu tarafından karşılanacağı belirtildi. 
Haftanın Öne Çıkanları

UYGULAMA OTELİ HAZIR

2020-07-07 17:08 - GÜNDEM

BELEDİYE, 4 ARSAYI SATACAK

2020-07-13 18:52 - GÜNDEM

BATMAN, ESKRİMİN 10. DURAĞI OLDU

2020-07-10 18:05 - SPOR

ÖĞRENCİLERDEN YAZ OKULU TEPKİSİ

2020-07-07 19:09 - EĞİTİM

ÇOCUK İŞÇİLERDEN SU ALDI

2020-07-09 19:29 - SİYASET

ZEHİR TACİRLERİ SİİRT’TE YAKALANDI!

2020-07-07 16:05 - ASAYİŞ

BELEDİYE, 4 YERDEN ARSA ALIYOR

2020-07-13 16:43 - GÜNDEM

GERCÜŞ’TE KARANTİNA!

2020-07-13 21:39 - GÜNDEM

BATMAN'IN DOĞURGANLIK ORANI AÇIKLANDI

2020-07-07 16:47 - GÜNDEM

DİYANETTEN HAC ÜCRETİ ÖDEMESİ AÇIKLAMASI

2020-07-08 00:50 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Batman’da 1.2 ton atık piln toplandı

15:23 - GÜNDEM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM

Batman’da binlerce vatandaş ücretsiz taşındı

15:10 - GÜNDEM

Mayıs ayı verimli geçti

15:06 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Gözler 28 Haziran mitinginde

01:14 - SİYASET

Vekil Ramanlı, iddiaları Meclise taşıdı

16:30 - SİYASET

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Kadınlar bu kursta meslek ediniyor

15:26 - YAŞAM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM