Kozluk Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Gençlik Merkezi Spor Salonunda düzenlenen turnuvaya, 121 öğrenci katıldı. Öğrencilerin zihinsel gelişimlerini desteklemek, stratejik düşünme becerilerini güçlendirmek ve eğlenerek öğrenmelerine katkı sağlamak amacıyla yapılan turnuva, 10 farklı kategoride gerçekleşti. Müsabakalarda dereceye giren öğrenciler, 6 Mayıs'ta düzenlenecek olan il turnuvasında Kozluk’u temsil edecek.
Türkan’la Kadraj 24. Bölüm: Kadın Girişimcilerin Zorlu Yolu: Fatma Arpacı Anlattı
2026-04-15 16:36 - ROPÖRTAJ