Kozluklu Öğrenciler zekalarıyla yarıştı

Kozluklu Öğrenciler zekalarıyla yarıştı

Batman'ın Kozluk İlçesinde akıl ve zeka oyunları turnuvası gerçekleştirildi.

Kozluk Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Gençlik Merkezi Spor Salonunda düzenlenen turnuvaya, 121 öğrenci katıldı. Öğrencilerin zihinsel gelişimlerini desteklemek, stratejik düşünme becerilerini güçlendirmek ve eğlenerek öğrenmelerine katkı sağlamak amacıyla yapılan turnuva, 10 farklı kategoride gerçekleşti. Müsabakalarda dereceye giren öğrenciler, 6 Mayıs'ta düzenlenecek olan il turnuvasında Kozluk’u temsil edecek.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ