METRUK BİNA YERLE BİR

Batman Belediyesi, metruk yapıları yıkarak kötü amaçla kullanılmalarının önüne geçiyor.

GÜNDEM - 6 yıl önce

 

Yeşiltepe Mahallesi Pamukçular Caddesinde madde bağımlıları tarafından kullanılan ve halkın güvenliğini tehdit eden metruk bina, mahalle sakinlerinin talebi üzerine Belediye Fen İşleri Müdürlüğü Ekiplerince yıkıldı. Ekipler, 1 kepçe ve 2 kamyon ile metruk yapıyı yıktı. Belediye Eş Başkanları Dr. Mehmet Demir ve Songül Korkmaz “Halkımızın canını ve malını tehlikeye koyabilecek metruk ev ve çeşitli unsurların yıkılarak bertaraf edilmesi için yapılan müracaatlar belediyemizce olumlu değerlendiriliyor” dedi. 
Haftanın Öne Çıkanları

TPAO SİİRT’TE KUYU AÇIYOR

2020-01-05 22:41 - GÜNDEM

PETROLSPOR KADROSUNU GÜÇLENDİRİYOR

2020-01-03 19:39 - SPOR

MÜFTÜLÜĞÜN EVLİLİK SEMİNERLERİ BAŞLADI

2020-01-06 21:42 - GÜNDEM

KOZLUK, CİMRİ’Yİ İZLEDİ

2020-01-05 14:38 - SPOR

SİİRT SONSÖZ GAZETESİ 44 YAŞINDA

2020-01-03 20:19 - GÜNDEM

HAC FİYATLARI BELLİ OLDU

2020-01-03 16:53 - GÜNDEM

ILISU’DA TEKNE TURU BAŞLADI

2020-01-06 21:38 - GÜNDEM

EMİN ÇELİK, KAMPI DEĞERLENDİRDİ

2020-01-05 13:24 - SPOR

ŞIMARIK YENİDEN…

2020-01-07 22:42 - GÜNDEM

METRUK BİNA YERLE BİR

2020-01-07 22:45 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

Esnaf Odası, Sinan Salim’le anlaştı

13:55 - GÜNDEM

Batman'daki soruşturmada önemli gelişme

12:57 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

BİNA İŞLERİ YAPTIRILACAKTIR

00:00 - RESMİ İLANLAR

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

TÜBİTAK üçüncülerinden ziyaret

21:30 - EĞİTİM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM