OTOPARK HİZMETE AÇILIYOR

Batman Meydan Mahallesi Cumhuriyet Bulvarı üzerinde bulunan İl Özel İdaresi’ne ait çok katlı otopark, tamirat ve tadilat çalışmalarının ardından hizmete açılıyor.

GÜNDEM - 6 yıl önce

İl Özel İdaresi tarafından tadilata alınan çok katlı otopark binasında, yenilenen elektrik sistemi ve yeni takılan kamera sisteminin yanı sıra yapılan tamirat ve tadilat çalışmalarını inceleyen Vali Hulusi Şahin, yetkililerden bilgi aldı. Kentin trafiğine önemli bir rahatlama sağlayacak olan çok katlı otopark, eksiklikler giderildikten sonra Cuma Günü’nden itibaren hizmet vermeye başlayacak. İncelemelere İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Abdulkadir Özer ile Yapı ve Denetim Müdürü Harbi Karadeniz de eşlik etti. 

 

Haftanın Öne Çıkanları

EMBOLİ NEDİR, NASIL TEDAVİ EDİLİR?

2020-06-08 18:59 - EĞİTİM

ILISU BARAJI’NIN İSMİ BELLİ OLDU

2020-06-05 18:47 - GÜNDEM

ARTIK ÜCRETLİ

2020-06-09 16:23 - GÜNDEM

HALİL EREN, GÖREVE BAŞLADI

2020-06-09 18:03 - SPOR

BELEDİYEDEKİ PERSONEL DEĞİŞİKLİKLERİNE TEPKİ!

2020-06-10 18:35 - GÜNDEM

BAKAN KOCA UYARDI!

2020-06-04 00:06 - SAĞLIK

SASON ANADOLU LİSESİ RENKLENDİ

2020-06-08 13:03 - SASON

TEMİZ YARINLAR İÇİN ÇÖP TOPLUYORUZ

2020-06-04 20:36 - GÜNDEM

“KESİLEN CEZALAR İPTAL EDİLMELİ”

2020-06-04 19:52 - GÜNDEM

OTOPARK HİZMETE AÇILIYOR

2020-06-10 18:38 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’ına mobilyacıları tek merkezde toplanacak

09:53 - GÜNDEM

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Batman’da 1.2 ton atık piln toplandı

15:23 - GÜNDEM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM

Batman’da binlerce vatandaş ücretsiz taşındı

15:10 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Batman’ına mobilyacıları tek merkezde toplanacak

09:53 - GÜNDEM

Bahçe alev aldı

09:47 - ASAYİŞ

Batman'da 34 yıl önce katledilen 10 kişi anıldı

09:38 - YAŞAM

Batman’da 4 kişi vefat etti

09:06 - YAŞAM

Gözler 28 Haziran mitinginde

01:14 - SİYASET