PETROLKENTSPOR’A MORAL YEMEĞİ

Ziyade Et Lokantası, 2. Amatör Kümede mücadele eden Petrolkentspor’a moral yemeği verdi.

GÜNDEM - 6 yıl önce

 

Yönetim kurulu, teknik heyet ve futbolcuları akşam yemeğinde ağırlayan Ziyade Et Lokantası, sporculara moral ve motivasyon vermek istediklerini söyledi. Petrolkentspor kulüp Başkanı A. Kadir Şeker, Ziyade Lokantası İşletme Yöneticilerine teşekkür ederken “Takım olarak bizi yemekte ağırlayan moral veren Ziyade Et lokantası yönetimine ve tüm çalışanlarına yakın ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim” dedi. 

Haftanın Öne Çıkanları

PETROLSPOR, 1 PUANLA YETİNDİ

2020-01-25 17:35 - SPOR

OTOGAR CİNAYETİNDE KARAR ÇIKTI!

2020-01-24 18:18 - GÜNDEM

VALİ YARDIMCISININ İSMİ DEĞİŞTİ

2020-01-24 18:03 - GÜNDEM

DARALAN YOL ARAÇLARI ZORLUYOR

2020-01-23 16:58 - GÜNDEM

PETROLSPOR, BAYRAMPAŞASPOR HAZIRLIKLARINA BAŞLADI

2020-01-27 18:50 - SPOR

PETROLKENTSPOR’A MORAL YEMEĞİ

2020-01-29 16:27 - GÜNDEM

BATMAN KENDİNE YAKIŞANI YAPTI

2020-01-26 17:59 - GÜNDEM

VALİ, PISA’YI GÖRÜŞTÜ

2020-01-23 16:58 - EĞİTİM

ILISU’YA ENERJİ VERİLDİ

2020-01-28 19:00 - GÜNDEM

KADIN FUTBOLCULARIMIZ BİR ÜST TURDA

2020-01-24 18:15 - SPOR

İlgili Haberler

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

Esnaf Odası, Sinan Salim’le anlaştı

13:55 - GÜNDEM

Batman'daki soruşturmada önemli gelişme

12:57 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

BİNA İŞLERİ YAPTIRILACAKTIR

00:00 - RESMİ İLANLAR

Batman’da elektrik can aldı!

22:06 - GÜNDEM

TÜBİTAK üçüncülerinden ziyaret

21:30 - EĞİTİM

Batman, açık hava reklam alanı gibi…

20:37 - GÜNDEM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

19:02 - GÜNDEM