VALİ, PETROLSPOR İLE VEDALAŞTI

Manisa Valiliğine atanan Vali Ahmet Deniz, kendisini ziyaret eden Batman Petrolspor Yönetici ve Futbolcuları ile vedalaştı.

GÜNDEM - 8 yıl önce

Kendisini ziyaret eden Batman Petrolspor Yönetici ve Futbolcuları ile vedalaşan Vali Deniz, ziyaretlerinden dolayı kendilerine teşekkür ederek, başarılar diledi. Petrolspor Yöneticileri ise desteklerinden dolayı Vali Deniz’e teşekkür ederek, yeni görev yerinin hayırlı olması temennisinde bulundu. 
Haftanın Öne Çıkanları

Sağlık Bakanı Koca: Şehir hastanelerini çok önemsiyoruz

2018-11-05 12:32 - EĞİTİM

İDARECİLERE TÜBİTAK TOPLANTISI

2018-11-04 19:10 - EĞİTİM

HENTBOLDA ARA TRANSFER

2018-11-01 19:14 - SPOR

PETROLSPOR 3 PUAN AVINA ÇIKTI

2018-11-02 19:40 - SPOR

SEZAİ TEMELLİ BATMAN’A GELİYOR

2018-10-30 22:53 - SİYASET

BÖYLE OLMAMALIYDI

2018-10-30 20:08 - SPOR

ALTINCI HASTALIK NEDİR, NASIL OLUŞUR?

2018-11-06 19:40 - EĞİTİM

KAYMAKAM, 4 KM’LİK YOLU İNCELEDİ

2018-11-04 19:07 - KOZLUK

VALİ, PETROLSPOR İLE VEDALAŞTI

2018-11-06 19:45 - GÜNDEM

VALİ TALİMAT VERDİ

2018-11-04 19:25 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Batman’da 1.2 ton atık piln toplandı

15:23 - GÜNDEM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM

Batman’da binlerce vatandaş ücretsiz taşındı

15:10 - GÜNDEM

Mayıs ayı verimli geçti

15:06 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Gözler 28 Haziran mitinginde

01:14 - SİYASET

Vekil Ramanlı, iddiaları Meclise taşıdı

16:30 - SİYASET

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Kadınlar bu kursta meslek ediniyor

15:26 - YAŞAM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM