<h3>FEN VE İŞLETME MÜDÜRLÜKLERİ FİNALE KALDI</h3> <div>Turnuvanın son gününde ikincilik mücadelesi Fen İşleri Müdürlüğü ile İşletme ve İştirakler Müdürlüğü Takımları arasında oynanacak. Şampiyonluk kupasının sahibini belirleyecek final karşılaşması ise saat 21.00’da Güvenlik-1 ile Güvenlik-2 Takımları arasında gerçekleştirilecek. Mücadeleyi kazanan ekip turnuvanın şampiyonu olarak kupayı kaldıracak. Final maçlarının ardından dereceye giren takımlara kupa ve ödülleri Vali Yardımcısı ile Belediye Başkan Yardımcısı tarafından takdim edilecek.</div>