Batman Belediyesi’nde final maçı…

Batman Belediyesi’nde dostluk ve kurum içi iletişimi güçlendirmek amacıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, final karşılaşmalarıyla sona erecek.

Batman Belediyesi’nde final maçı…

FEN VE İŞLETME MÜDÜRLÜKLERİ FİNALE KALDI

Turnuvanın son gününde ikincilik mücadelesi Fen İşleri Müdürlüğü ile İşletme ve İştirakler Müdürlüğü Takımları arasında oynanacak. Şampiyonluk kupasının sahibini belirleyecek final karşılaşması ise saat 21.00’da Güvenlik-1 ile Güvenlik-2 Takımları arasında gerçekleştirilecek. Mücadeleyi kazanan ekip turnuvanın şampiyonu olarak kupayı kaldıracak. Final maçlarının ardından dereceye giren takımlara kupa ve ödülleri Vali Yardımcısı ile Belediye Başkan Yardımcısı tarafından takdim edilecek.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ