<h3>"ACIMIZ İLK GÜNKÜ GİBİ"</h3> <div>Batman'ın Gercüş ilçesine bağlı Seki köyünde, 34 yıl önce terör örgütü gerçekleştirilen saldırıda yaşamını yitiren 8'i çocuk 10 kişi için anma programı gerçekleştirildi. Köy taziyeevinde düzenlenen programda Kur'an-ı Kerim tilaveti yapıldı. Daha sonra saldırıda hayatını kaybeden vatandaşların kabirleri ziyaret edilerek dualar okundu. Anma programına Gercüş Kaymakamı <strong>Mehmet Zahid Uzun</strong>, İlçe Jandarma Komutanı Kıdemli Üsteğmen<strong> Mehmet Sedat Güneş,</strong> siyasi parti temsilcileri, güvenlik korucuları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Saldırıda annesini, eşini ve 6 çocuğunu kaybeden <strong>Ahmet Gök,</strong> aradan geçen yıllara rağmen yaşadıkları acının dinmediğini söyledi. Her yıl yakınlarını anmak için bir araya geldiklerini belirten Gök, saldırıda 40 günlük ikiz bebeklerin de yaşamını yitirdiğini ifade etti. Gök, Türkiye'nin terörden tamamen arındırılmasına yönelik atılan adımları desteklediklerini belirterek, daha fazla acının yaşanmamasını istediklerini söyledi. Gök, <strong>"Daha fazla ölüm ve gözyaşı olmasın. İnsanlar huzur ve güven içinde yaşasın. Sürecin olumlu sonuçlanmasını temenni ediyoruz"</strong> ifadelerini kullandı.</div> <div> </div>