<div>Halk sağlığını korumaya yönelik yürütülen çalışmalar kapsamında Ziya Gökalp, Güneykent, Belde, Cudi, Bayındır, Korik ve Gültepe Mahallelerinde ilaçlama çalışmaları gerçekleştirildi. Ekipler, özellikle vatandaşların yoğun olarak kullandığı alanlara öncelik vererek kapsamlı mücadele yürüttü.</div> <h3>EKMEK FABRİASI İLAÇLANDI</h3> <div>Program doğrultusunda Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile hastane morgunun altyapı noktaları ilaçlanırken, otopark alanlarında da zararlı haşerelere karşı gerekli uygulamalar yapıldı.</div> <div>Gıda hijyenine de önem veren ekipler, Cudi, Bayındır ve Korik Mahallelerindeki halk ekmek büfeleri ile Gültepe Mahallesi'nde bulunan Batman Belediyesi Halk Ekmek Fabrikası'nı dezenfekte ederek ilaçladı. Veteriner İşleri Müdürlüğü, hafta sonu boyunca kent merkezindeki yaklaşık 35 halk ekmek büfesi, hastaneler ve haşere oluşumu açısından risk taşıyan diğer noktalarda ilaçlama çalışmalarını sürdürecek.</div>