Batman’ın çevre yolları yeşilleniyor

Batman Valisi ve Belediye Başkan Vekili Ekrem Canalp’in talimatları doğrultusunda hayata geçirilen Güney, Kuzey, Doğu ve Batı Çevre Yolları Yeşil Kuşak Projesi kapsamında kent genelinde ağaçlandırma, çimlendirme ve otomatik sulama çalışmaları sürüyor.

Batman’ın çevre yolları yeşilleniyor

5 KİLOMETRELİK SULAMA ALTYAPISI TAMAMLANDI

Batman Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü Ekipleri tarafından yürütülen proje kapsamında, kentin giriş ve çıkış güzergâhlarının daha estetik ve yeşil bir görünüme kavuşturulması hedefleniyor. Çalışmaların kent estetiği ve çevre düzeni açısından önem taşıdığı belirtildi. Batman-Kozluk Karayolu üzerinde yaklaşık 5 kilometrelik alanda otomatik sulama altyapısının tamamlandığı bildirildi. Aynı güzergâhta 1,5 kilometrelik bölümde ise çimlendirme çalışmalarının gerçekleştirildiği kaydedildi.

REFUJLERDE OTOMATİK SULAMA SİSTEMİ DEVREDE

Park ve Bahçeler Müdürlüğü Ekipleri, karayolu üzerindeki sağlı sollu refüjlerin yanı sıra TPAO Bulvarı, Demokrasi Bulvarı ve Emek Bulvarı’nda kurulan otomatik sulama sistemlerini devreye aldı. Sistem sayesinde yeşil alanların düzenli ve verimli şekilde sulanması sağlanırken, bitki örtüsünün yaz sıcaklarına karşı korunması hedefleniyor.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ