Burhaniye’nin Batmanlı Müdürü, Sonsöz’e konuştu

Gazetemizin Yazarlarından Hasan Göker, Balıkesir’in Burhaniye İlçesinde Bahçeşehir Koleji Müdürlüğü görevini sürdüren Batmanlı Eğitimci Yavuz Çetin’i ziyaret etti. Çetin, memleket özlemini dile getirerek tüm Batmanlı Hemşerilerine kapılarının açık olduğunu söyledi.

Burhaniye’nin Batmanlı Müdürü, Sonsöz’e konuştu

BATMAN’IN YERİ KALBİMİZDE

10 yıldır Batman dışında yaşayan Çetin, Burhaniye Bahçeşehir Koleji Müdürlüğü görevine devam ederken, 2. Lig’de gözlemcilik ve eğitim koçluğu da yaptığını söyledi. Batman’dan uzak olmasına rağmen memleketle bağlarını koparmadığını belirten Çetin, yerel basını yakından takip ettiğini ifade etti. Batman gündemini düzenli olarak takip ettiğini belirten Çetin “Batman’dan 10 yıldır ayrıldım. Burhaniye Bahçeşehir Koleji Müdürlüğü görevimi sürdürüyorum. Bunun yanında 2. Lig’de gözlemcilik ve eğitim koçluğu yapıyorum. Memleketimizde yaşanan gelişmeleri yakından takip ediyor, özellikle yerel basını ilgiyle okuyorum. Batman’ı özlemek bazen gurbette tanıdık bir yüz görmekle başlar. Şehrimizin sıcak insanlarını, dostluklarını ve kendine özgü atmosferini hatırlarsınız. Aradan yıllar geçse de Batman’ın yeri kalbimizde hep ayrı kalıyor. Edremit’e yolu düşen tüm hemşerilerimizi beklerim. Buradaki Batmanlılarla dayanışma içinde olmaya, sosyal ve kültürel çalışmalara destek vermeye devam ediyoruz” dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ