<h3>YEŞİL ALANLAR BETONLAŞMAMALI</h3> <div>Batman Çevre Gönüllüleri Derneği Başkanı Hasan Argunağa tarafından yapılan açıklamada, kentte 5 farklı park alanında emeklilere yönelik sosyal tesisler yapılacağına dair duyumların bulunduğu ifade edildi. Açıklamada, iddiaların daha önce de gündeme geldiği ancak uygulamaya geçilmediği hatırlatılarak, yeniden benzer planların gündeme gelmesinin endişe yarattığı belirtildi. Dernek açıklamasında, emeklilerin sosyal yaşamda en çok park ve yeşil alanları kullandığı vurgulanarak, bu alanların yapılaşmaya açılmasının doğru olmadığı savunuldu. Açıklamada, parkların içerisine yapılacak her türlü yapılaşmanın yeşil dokuyu azaltacağı ve kent estetiğine zarar vereceği ifade edildi.</div> <h3>PARKLARA TEK ÇİVİ ÇAKILMAMALI</h3> <div>Açıklamada <strong>“Emeklilere hizmet edilmek isteniyorsa bu alanlar yok edilmemeli, aksine korunarak daha yaşanabilir hale getirilmelidir” </strong>denildi.</div>