PİKTES öğretmenleriyle toplantı

Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, 2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamında PİKTES bünyesinde görev yapan öğretmenlerle yıl sonu bilgilendirme ve değerlendirme toplantısında bir araya geldi. Programa Şube Müdürleri Edip Altun ve Rıdvan Ay, PİKTES İl Koordinatörü M. Ali Kasal ile proje kapsamında görev yapan öğretmenler katıldı.

PİKTES öğretmenleriyle toplantı

EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİĞİ VURGUSU

Okuma Noktası Toplantı Salonu’nda gerçekleşen programda, eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, proje kapsamında görev yapan öğretmenlerin önerileri de ele alındı. Müdür Ciğer, yıl boyunca gösterdikleri özverili çalışmalar nedeniyle öğretmenlere teşekkür ederek, belgelerini takdim etti. Belge takdim töreninde konuşan Ciğer “İlimizde 2025-2026 eğitim öğretim yılında ara sınıflarda öğrenim gören ve okuma-yazma becerilerini henüz kazanamamış öğrencilere yönelik yürütülen çalışmalarda, eğitimde fırsat eşitliğinin desteklenmesi, öğrencilerimizin okuma-yazma becerilerinin geliştirilmesi ve akademik başarılarının artırılması amacıyla göstermiş olduğunuz özveri, katkı ve desteklerinizden dolayı teşekkür ediyorum” dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ