<div>Her yıl karne döneminde benzer uygulamayı sürdürdüğünü belirten <strong>Işık,</strong> bu yıl da geleneği devam ettirdiklerini ifade etti. Uygulamanın öğrencileri motive etmeyi amaçladığını belirten Işık, eğitime verilen desteğin önemine dikkat çekerek, başarılı öğrencileri küçük bir jestle ödüllendirmek istediklerini kaydetti. Ücretsiz tıraş hizmetinden faydalanan öğrenciler ve veliler ise uygulamadan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Veliler, bu tür desteklerin çocukların başarısını teşvik ettiğini belirtirken, öğrenciler de karne sevincini farklı bir şekilde yaşadıklarını ifade etti.</div> <h3>KAMPANYA 3 GÜN SÜRECEK</h3> <div>Kampanya kapsamında karnesiyle birlikte takdir veya teşekkür belgesini ibraz eden öğrenciler, üç gün boyunca ücretsiz tıraş hizmetinden yararlanabiliyor.</div>