<div>Danışman Öğretmen <strong>Rabia Barışan Arslan </strong>ile projeyi hazırlayan öğrenciler <strong>Yelda Yeter, İrem Buluç ve İsa Arığtekin,</strong> proje süreci ve elde edilen başarı hakkında Rektör P<strong>rof. Dr. Demir’e</strong> bilgi verdi.</div> <h3>ÜÇÜNCÜ OLDULAR</h3> <div>Çevre bilinci ile teknolojiyi bir araya getiren proje kapsamında, doğadan toplanan atık pet şişeler 3D yazıcı teknolojisi kullanılarak protez, ortez ve atel gibi tıbbi destek aparatlarına dönüştürüldü. Yenilikçi yaklaşımıyla dikkat çeken proje, TÜBİTAK Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'nda üçüncülük derecesine layık görüldü. Rektör Prof. Dr. İdris Demir, gençlerin bilimsel çalışmalara olan ilgisinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bilim ve teknoloji alanında geliştirilen projelerin toplumsal fayda üretmesinin önemine dikkat çeken Demir, öğrencileri ve danışman öğretmenlerini elde ettikleri başarıdan dolayı tebrik etti.</div>