40 genç kızımızı Bitlis’e uğurladık

40 genç kızımızı Bitlis’e uğurladık

Gençlik ve Spor Bakanlığının Tarih, Kültür ve Medeniyet kampları programı kapsamında Batman’dan 40 genç kız, Bitlis gezisine uğurlandı.

Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden 40 genç kızı yolcu eden Gençlik Hizmetleri Müdürü İbrahim Rüzgâr, amaçlarının tarih, kültür ve medeniyet kamplarıyla genç kızları tarih ve medeniyet mirasıyla buluşturmak, birlik, beraberlik ile kardeşlik duygularını güçlendirmek olduğunu söyledi. 16-25 yaş arası genç kızlar,

Bitlis’in Ahlat İlçesinde bulunan gençlik kampında 3 gün boyunca etkinlikler yapacak. Gençlik ve Spor Bakanlığının kamplarına katılmak isteyenlerin, Gençlik Merkezlerine başvuru yapabileceği hatırlatıldı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ