Çok Amaçlı Spor Salonunda yapılan judo elbisesi dağıtım törenine Batman Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, Okul Sporları Şube Müdürü Ömer Polat, federasyonu temsilcileri, judo antrenörleri, judo sporcuları ve veliler katıldı. İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, küçük kız ve erkeklere verilen spor malzemelerinden dolayı teşekkür etti.