50 judocu, judo elbisesi giydi

50 judocu, judo elbisesi giydi

Batman Gençlik Spor Müdürlüğü ve Judo Federasyonunun orta çalışmasıyla, ilimizde judo eğitimlerini tamamlayan 50 sporcuya judo elbisesi hediye edildi.

Çok Amaçlı Spor Salonunda yapılan judo elbisesi dağıtım törenine Batman Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, Okul Sporları Şube Müdürü Ömer Polat, federasyonu temsilcileri, judo antrenörleri, judo sporcuları ve veliler katıldı. İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, küçük kız ve erkeklere verilen spor malzemelerinden dolayı teşekkür etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ