Başar çifti, ev ziyaretlerine çıktı

Başar çifti, ev ziyaretlerine çıktı

Sason Kaymakamı Furkan Başar ve eşi Şeyma Başar, ilçede vatandaşlarla birebir temaslarını sürdürüyor.

Atış, Acar ve Arslan Ailelerinin evlerine misafir olan Kaymakam Başar çifti, vatandaşların ihtiyaçlarını tespit ettiklerini belirterek “Vatandaşlarımızı hanelerinde ziyaret ederek ihtiyaç ve talepleri doğrudan dinliyoruz. Ama en önemlisi, gönül bağı kurmaya devam ediyoruz” dedi.

SOSYAL HİZMETLER EKİBİ DE EŞLİK ETTİ

Gerçekleştirilen ziyaretlerde Sosyal Hizmetler personelleri de hazır bulunarak, ihtiyaç sahiplerine yönelik destek süreçlerine katkı sundu. Sason Kaymakamlığı’nın bu tür ziyaretlerle hem sosyal dayanışmayı artırmayı hem kamu hizmetlerinin daha etkin sunulmasını hedeflediği belirtildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ