İlçenin yüksek kesimlerindeki bazı yaylalarda doğal olarak yetişen, halk arasında ağlayan gelin veya hüzün çiçeği olarak bilinen ters laleler, baharın gelişiyle açtı. Bazı vatandaşlar, hafta sonunu fırsat bilerek ters laleleri görmek için yaylalara gitti.
15 GÜNLÜK ÖMRÜ VAR
Şillek Yaylası'nı ziyaret eden Eğitim-Bir Sen Sason İlçe Temsilcisi İdris Cihan "Açan ters laleleri görmek için yaylaya geldik. Ters lalelerin yaklaşık 15 gün ömrü var. Tüm doğaseverleri buraya bekliyoruz” dedi. Doğa Fotoğrafçısı Sabahattin Atalay da açmaya başlayan ters lalelerin renk şöleni sunduğunu dile getirdi.
Hüseyin Yalçın 1 yıl önce
Sadece masumiyetini ispat etsin dünya ve ahireti kurtulsun