Diyanet-Sen, seçime gitti

Diyanet-Sen, seçime gitti

Diyanet ve Hizmet kolunda çalışan Diyanet-Sen Batman Şubesi, 3. Olağan Kongresi'ni, Kültür ve Turizm Müdürlüğü’nde gerçekleştirdi.

Kongrede Diyanet-Sen Başkanlığına seçilen Ahmet Cihan “Kongremizi camiamıza yaraşır bir olgunlukla ifa ettik. Kaybedeninin olmadığı kongremizin sonucunda kazanan tüm Diyanet-Sen ailesi oldu. Sendikamızın bugünlere gelmesinde daha önce emek vermiş tüm yönetici ve üyelerine ayrıca teşekkür ediyorum” dedi.

Diyanet Sen Yönetimi’nde şu isimler yer aldı: Ahmet Cihan (başkan), Mehmet Nuri Aslan (şube başkan yardımcı-başkan vekili), şube başkan yardımcıları Mehmet Menekşe,

Salih Gültekin, Hidayet Sevgili, Numan Tunç ve Lokman Aldemir.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ