İlçedeki bir restoranda gerçekleşen programa kurum amirleri, emniyet personeli ve davetliler katıldı. Görev süresi boyunca ilçenin huzur ve güvenliğine katkı sunan Emniyet Müdürü Nakışyapar, mesai arkadaşlarına teşekkür etti.
Kaymakam Böçkün “Görev süreleri boyunca ilçemizin huzuruna önemli katkılar sağlayan Emniyet Müdürümüz Hakan Nakışyapar ve değerli mesai arkadaşlarına teşekkür ediyorum. Bundan sonraki görev yerlerinde de başarılarının devamını diliyorum” dedi.