AMEDSPOR BATMAN HALKINDAN ÖZÜR DİLEDİ

AMEDSPOR BATMAN HALKINDAN  ÖZÜR DİLEDİ

Amedspor’un şampiyonluk mesajı kapsamında sosyal medya hesabından paylaştığı haritada Batman’a yer verilmemesi, kamuoyunda geniş yankı uyandırdı. Kısa sürede büyüyen tartışma, özellikle Batmanlı kullanıcıların tepkileriyle gündeme taşındı.

Amedspor’un şampiyonluk mesajı kapsamında sosyal medya hesabından paylaştığı haritada Batman’a yer verilmemesi, kamuoyunda geniş yankı uyandırdı. Kısa sürede büyüyen tartışma, özellikle Batmanlı kullanıcıların tepkileriyle gündeme taşındı. Tepkiler sonrası Amedspor sosyal medya üzerinden özür mesajı yayımladı. Yayımlanan mesajda, "Önceki paylaşımımızda yaşanan teknik hatadan dolayı Batman halkımızdan özür dileriz. Batman Amed’tir, Amed Batman’dır!" denildi. 

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
Memduh Özcan
Memduh Özcan 2 ay önce
Bunların Batman'a ikinci ihaneti oldu. İki yıl önce maçlarını satıp Batman'ın küme düşmesine neden olan HainAmed'in şampiyon yaptırılmasından bizde memnun değiliz