Selahaddin Eyyubi Cami'sine gelen İmrak, vatandaşlarla birlikte bayram namazı kıldı. İmrak, namazın ardından vatandaşlarla bayramlaştı. İlçe Jandarma Komutanlığı ve İlçe Emniyet Amirliğini ziyaret eden Kaymakam İmrak, polis ve jandarmanın bayramını kutladı.