Kaymakam sahaya indi

Kaymakam sahaya indi

Hasankeyf’te futbol heyecanı yaşandı.

Hasankeyf İlçe Stadyumu’nda oynanan karşılaşmalarda Hasankeyf Dicle Spor, İdman Yurdu Spor’u 6-2’lik farkla mağlup ederken, Antik Hasankeyf Spor da Esentepe Spor karşısında 3-2’lik galibiyet elde etti. Hasankeyf Kaymakamı Mehmet Ali İmrak da karşılaşmayı taraftarla birlikte tribünde izledi. Maçların ardından sahaya inerek sporcu ve teknik ekipleri tebrik eden Kaymakam İmrak, iki takıma başarılar dileyerek ilçedeki sportif faaliyetlerin önemine vurgu yaptı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ