Kitapla yarışan öğrencilere övgü…

Kitapla yarışan öğrencilere övgü…

İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, Mehmet Akif İlkokulunda 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca değerler eğitimi etkinlikleri kapsamında düzenlenen kitap okuma yarışmasının ödül törenine katıldı.

Ödül törenine İl Millî Eğitim Müdür Yardımcıları Ahmet Sedat Aydın ve Beşir Tileği, Şube Müdürleri Abdurrahman Kardaş, AbdurrahimKusen, Mehmet Şirin Temiz ve Rıdvan Ay, emekli İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Hasan Çankaya, öğretmen ve öğrenciler katıldı.

ÖĞRENCİLERE TEBRİK

Törende konuşan Müdür Ciğer, yarışmada dereceye giren öğrencileri tebrik etti. Organizasyonun gerçekleştirilmesinde emeği geçen okul yöneticileri ve öğretmenlere teşekkür eden Ciğer, kitap okuma alışkanlığının bireylerin akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerine önemli katkılar sunduğunu ifade etti. Kitap okuma kültürünü benimsemiş nesiller yetiştirmenin eğitimdeki temel hedeflerden biri olduğunu vurgulayan Ciğer “Bu yarışmaya katılan tüm öğrencilerimizi kutluyor, her zaman bol bol kitap okumalarını tavsiye ediyorum” dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ