Moda Salonda gerçekleştirilen iftar programında vatandaşlarla bir araya gelen Vali Canalp, ramazan ayının manevi atmosferini paylaşmanın önemine vurgu yaptı. Programda konuşan Vali Canalp, Batman genelinde düzenlenen iftar programlarına dair bilgi vererek “Bütün ilçelerimizde iftar programları düzenliyoruz. Başlangıçta hedefimiz 110 bin kişiye iftar yemeği ikram etmekti, ancak bu rakam şu anda 150 bine çıktı. Ramazan ayı boyunca inşallah 150 bin vatandaşımıza iftar yemeği ikram edeceğiz. Vatandaşlarımızla devletimizi bir arada görmekten, kucaklaştırabilmekten büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Bu da bizim için gurur vericidir” dedi.