Kozluk’ta obeziteye savaş açıldı

Kozluk’ta obeziteye savaş açıldı

Sağlık Bakanlığı tarafından başlatılan İdeal Kilonu Öğren, Sağlıklı Yaşa kampanyası kapsamında, Batman İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Kozluk İlçesinde farkındalık çalışması gerçekleştirildi.

Kampanya kapsamında Kozluk İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Hasan Hüseyin Camii, Halk Eğitim Merkezi, Bekirhan Aile Sağlığı Merkezi ve Güneşli Aile Sağlığı Merkezi önünde stantlar kuruldu. Kurulan stantlarda vatandaşların vücut kitle indeksi ölçümleri yapılarak ideal kilo hesaplamaları gerçekleştirildi. Sağlık personelleri, ölçümlerin ardından vatandaşlara sağlıklı beslenme konusunda pratik bilgiler verirken, fiziksel aktivitenin yaşam kalitesine etkisi ve sağlıklı yaşam alışkanlıkları hakkında bilgilendirme yaptı. Yetkililer, kampanyanın temel amacının obeziteyle mücadeleye destek vermek ve toplumda sağlıklı yaşam farkındalığını artırmak olduğunu belirterek, bu tür çalışmaların Batman genelinde devam edeceğini ifade etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ