Kozluk’ta yeni projenin temel harcı döküldü

Kozluk’ta yeni projenin temel harcı döküldü

Kozluk Yenimahalle’de Sağlık Kompleksi ve 112 Acil Sağlık Merkezi için temel atma töreni gerçekleştirildi. Törene, AK Parti Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu, Kozluk Kaymakamı Ekrem Güngör ve İl Sağlık Müdürü Uzman Dr. Murat Solmaz katıldı.

Törende kompleksin ilk çivisi çakılarak temel harcı döküldü. İl Sağlık Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen projede, Sağlıklı Hayat Merkezi (SHM), Aile Sağlığı Merkezi (ASM) ve Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunun (ASHİ) yer alacağını belirten Vali Ekrem Canalp “Burada hem 112 istasyonu hem sağlık tesislerini beraber inşa ediyoruz. 7-8 ay içinde tesisler hizmete açılacak. Bu tesislerle Kozluk’ta kişi başına düşen hekim sayısı 2000’e düşecek. Bu da Türkiye standartlarının üzerinde bir sağlık hizmeti anlamına geliyor” dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ