Turnuvanın final karşılaşmasına Kozluk Kaymakamı Ümit Fırat Böçkün de destek verdi. İlçe müftülüğü ve ilgili kurumların iş birliğiyle organize edilen turnuva, bu yıl 24 takımın katılımıyla gerçekleştirildi. Toplam 36 grup maçının ardından, çeyrek final, yarı final ve final karşılaşmaları oynandı. Turnuva toplam 47 maçla tamamlandı. Final müsabakasının ardından dereceye giren takımlara ödülleri takdim edilirken, Kaymakam Böçkün de bu tür etkinliklerin gençlerin gelişimi açısından önemli olduğunu vurguladı.