Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Kaymakam İmrak “Polis Teşkilatının kuruluşunun yıldönümünü kutluyorum. Ülkemizin her yerinde olduğu gibi ilçemizde de vatandaşlarımızın huzur ve güvenliğini sağlamak için gece gündüz fedakârca çalışan tüm emniyet mensuplarına meslek hayatlarında kolaylık ve başarılar diliyorum” dedi.