Merkez Yenişehir ilçesindeki lisede özel öğrencilerin mesleki eğitimlerine katkı sunulması, sosyal becerilerinin geliştirilerek hayata kazandırılması amacıyla okuldaki atıl bir bina "Özel Eğitim Sınıfları"na dönüştürüldü.2025-2026 eğitim öğretim yılında, hafif düzeyde otizm tanısı bulunan 5 öğrencinin kabul edildiği lisede öğrenciler, sınıf ve atölyelerde yürütülen eğitimlerle mobilya ve dekorasyon alanında teorik bilgi ediniyor, uygulamalı çalışmalarla meslek öğreniyor.Atölyede ahşap parçalarını zımparalayan, boyayan ve çeşitli uygulamalar gerçekleştiren öğrenciler, öğretmenlerinin rehberliğinde meslek öğreniyor, sosyal yaşam becerilerini güçlendiriyor.- "Onları usta pozisyonuna getirmeyi amaçlıyoruz"Diyarbakır Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürü Deniz Işın, AA muhabirine, 2025-2026 eğitim öğretim yılında okuldaki atıl bir binayı yeniden dizayn ederek "Özel Eğitim Sınıfları"na dönüştürdüklerini söyledi.Sınıflarda hafif düzeyde otizm tanısı konulan 5 öğrencinin eğitim aldığını belirten Işın, öğrencilerin mobilya dekorasyon alanında eğitim aldığını bildirdi.